Objednala jsem maliník i pro kolegyně z práce, neujal se ani jedné z nás. 6kusů !!!
Starkl zahradník
Zahradní centrum se nachází v sídle firmy STARKL v Čáslavi na Kalabousku při silnici č.38. Zde naleznete moderní nákupní komplex s uceleným sortimentem pro zahradu. Zahradní centrum se skládá z kryté prodejní haly, rozsáhlého skleníku a venkovních prodejních ploch. Jsme zahradníci a jsme tu pro Vás! Pokud nemáte jasnou představu o podobě zahrady nebo pěstování rostlin, je tu k dispozici skupina odborníků, kteří se zákazníkům individuálně věnují. Na všechny nabízené rostliny poskytujeme záruku na ujmutí a růst. V zahradním centru platí výhodnější ceny při přímém nákupu. Samozřejmě se snažíme mít vždy většinu rostlin nabízených v katalogu zásilkové služby obsaženou i v nabídce prodejny Zahradního centra, ale toto negarantujeme a jestliže trváte na určitém produktu, balení, velikosti a ceně, objednávejte prosím rovnou prostřednictvím zásilkové služby.
Adresa: Starkl zahradník spol. s.r.o.
Kalabousek 1661
286 01 Čáslav
Telefon: 00420-327-314981
E-mail: info@starkl.com
Web: https://www.starkl.com
Vaše zkušenosti se Starkl zahradníkem
Re: maliník
Janča | 19.11.2011
Zkuste se zajít podívat naproti. Je tam nové zahradní centrum kde skvěle poradí každému :)). Navíc mají rostliny v super kvalitě!
Re: Re: maliník
matěj54 | 21.05.2013
U maliníků bacha - na jaře jsou nadzemní pruty od těchhle sazenic od zásilkovejch služeb suché, ale to je normální, maliníky obráží to od dolní části. Když Vám do měsíce od nevyraší, tak jim napište - u Starkla Vám to vyreklamujou ;-)
"kvalita"
zdena | 10.06.2011
Květiny pokojové i balkonové přišly zničené,cibuloviny vůbec nevyrašily,takže z celé objednávky(asi za 800.- kč) mi zbyly jen "oči pro pláč",mám dojem,že pochvalné články si píše ZAHRADNÍK sám.
malinovník
Škopková Marie | 06.06.2011
Podle katalogu od STARKLA jsem si objednala maliny 4 kusy.Po zaslání a zasazení mi jde jenom 1 kus!!!Jsou to zbytečně vyhozené peníze.Mám poučení, u nás v zahradnictví se mi za 1 kus zdálo hodně peněz a tedˇjsem vlastně za 1 malinu dala 3x více.Je to poučení pro příště, již nikdy více nebudu podle katalogu objednávat a navíc jak reklamovat??Prakticky nemožné a ještě by se vše prodražilo.
Re: malinovník
hana | 22.08.2011
mam se starklem ty nejlepsi zkusenosti a vsem co jsem objednala prislo v naprostem poradku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stížnost
Zdeněk | 03.06.2011
Už nikdy nebudu nic od Starkla .Objednal jsem si za dost peněz ale ujalo se mi jen moc málo. Reklamace veškerá žádná.UŽ NIKDY VÍCE.
Re: stížnost
andrej | 24.10.2011
...a jakým způsobem jste reklamoval(a). Mne se podařilo reklamovat neujmuté stromky již třikrát - a ani jednou nechtěli rostliny zpět, prý jen, když bych chtěl vrátit peníze. takhle mi poslali nový stromky a nebo nabízeli nějaký kredit, ten jsem ale nechtěl, takže jsem si radši vybral něco nového. jinak se ujala vřdy ta 4/5 zásilky. ale je fakt, že jsem zahradník na baterky ;-) . V reklamaci bych opravdu svízel neviděl
Vyhozené peníze
Jarka | 22.05.2011
Nakoupila jsem přes dobírku z katalogu Vinnou révu 3 kusy, jde jen jedna. Děkuji.
Již nikdy od Starkla
Majka | 22.05.2011
Objednávala jsem jen jednou od Starkla a byla to katastrofa. Nečekala jsem sice žádné zázraky ale to co přišlo mě velice zklamalo. V katalogu nádherné ozdobné stromečky byly jen slabé větvičky, které zpoloviny uhynuly. Příště si raději někam zajedu rostliny sama vybrat.