Dnes doporučujeme:

Našli jste nové zahradnictví ?

vydáno 28.10.2010 19:45

Kvalita zahradnictví a zahradních center je v České republice velmi různorodá. Našli jste při vašich toulkách za pořizováním nových rostlin do zahrady novou prodejnu, která Vás něčím novým příjemně překvapila ? A nebo naopak - navštívili jste zahradnictví, kde Vás i přes jeho proslulost něco nemile překvapilo ? Špatný sortiment okrasných dřevin ? Nepříjemný personál ?Pořádáte výstavu květin , nebo jinou výstavu se zahradní tematikou ? Napište nám, rádi Vaše zkušenosti uveřejníme.

celý článek

Anketa

Navštěvujete pravidelně zahradnictví?

Ano, navštěvuji 6 790
78%

Ne, nenavštěvuji 1 866
22%

Celkový počet hlasů: 8656


Floristika Jiří Páral

Naše firma se zabývá péčí o vaši zeleň, jak v exteriérech, tak i v interiérech. Našim cílem je poskytnout zákazníkům kompletní služby květinových aranžmá, realizace a údržby zeleně.

 

Adresa:    Jiří Páral
               Hradební 92
               516 01, Rychnov nad Kněžnou
               Telefon: +420 737 505 574
               E-mail: Jirka.Paral@seznam.cz
               Web: https://www.floristika-zahrady.freepage.cz

Máte osobní zkušenost s Floristikou Jiří Páral? Podělte se s ostatními

Seo service

VlassowFirmsrered | 21.02.2024




Interacting via comment forms is an eloquent expression of contemporary business communication, combining the best of judgment and innovation. This method gives companies a direct line to their clients, enabling them to grasp the details of user engagement, gather constructive feedback, and, most importantly, prove that they are continually hearing. Rather traversing the jammed scene of emails and advertising messages, comment forms supply a clean space, paving the path for genuine dialogue and further committed conversations.

Additionally, communicating to feedback forms is a testament to a brand's commitment to ongoing improvement. Rather than of functioning in a isolation, companies get an precious viewpoint into their customers' minds, unveiling possibilities for development, enhancement, and creating firmer relationships. As consumer needs evolve, this bilateral interaction channel confirms that businesses remain not just pertinent but deeply connected to their viewer's continually shifting preferences and fears. In the big scheme of things, it's not just about gathering feedback; it's about cultivating faith and cementing ties that stand the test of time.



Telgrm: @exrumer
Skype: XRumer.pro

mlhoviště na závlahu

Milan Kalous | 22.06.2014

Dobrý den,
dovolili jsme si Vám zaslat e-mail nevyžádaný e-mail na mlhoviště pro jemnou závlahu do skleníků i prostoru. Pokud je tato nabídka pro Vás zajímavá, rádi Vám zašleme komplletní informace
S pozdravem
Milan Kalous
mob. 604528076
e-mail:mi.kalous@seznam.cz

Přidat nový příspěvek