Dnes doporučujeme:

Našli jste nové zahradnictví ?

vydáno 28.10.2010 19:45

Kvalita zahradnictví a zahradních center je v České republice velmi různorodá. Našli jste při vašich toulkách za pořizováním nových rostlin do zahrady novou prodejnu, která Vás něčím novým příjemně překvapila ? A nebo naopak - navštívili jste zahradnictví, kde Vás i přes jeho proslulost něco nemile překvapilo ? Špatný sortiment okrasných dřevin ? Nepříjemný personál ?Pořádáte výstavu květin , nebo jinou výstavu se zahradní tematikou ? Napište nám, rádi Vaše zkušenosti uveřejníme.

celý článek

Anketa

Navštěvujete pravidelně zahradnictví?

Ano, navštěvuji 6 496
79%

Ne, nenavštěvuji 1 694
21%

Celkový počet hlasů: 8190


ZAHRADNÍ CENTRUM, Vsetín - Potůčky

Jsme poměrně novou dynamicky se rozvíjející firmou. Naším cílem je produkovat a nabízet výrobky té nejvyšší kvality a to za velice příjemnou cenu. Zabýváme se prodejem prakticky celého sortimentu týkajícího se Vaší zahrady a další doplňkové či dekorační zboží. Náš sortiment se neustále rozšiřuje dle požadavků a potřeb našich zákazníků. Aktuální nabídka našeho centra se v průběhu roku neustále mění v závislosti na ročním období a sezónním požadavkům zákazníků.

 

Adresa:    ZAHRADNÍ CENTRUM, Vsetín - Potůčky
               Semetín 1575
               755 01  VSETÍN
               Telefon: +420 777 587 454
               E-mail: MarieMachalova@seznam.cz
               Web: https://www.zcvp.cz

Máte osobní zkušenost se zahradnictvím Vsetín-Potůčky? Podělte se s ostatními

NEDOPORUČUJI NÁVŠTĚVU

Dagmar Barakova | 18.12.2023

Tomuto centru se obloukem vyhněte.
Tam se hledí jen na to, jak zákazníka oblafnout.

Špatně zboží

Martonova | 21.06.2023

6/2021 jsem si objednal 9 stromků,ani jeden do roku 2023 nevykvetl,nebyl tam květ ani plod a jsou asi o 5 cm vyšší než při zásilce. Abych nekrivdila 1: třešeň vykvetla a plody nebyla třešeň,ale kyselá višeň. Tutu firmu nedoporučují a stromky nekupovat. Žádnou úrodu nebudete mít.

Sloupkové ovocné keře

Marie klingerova | 22.05.2023

Podle recenzí vaham

Kerikove stromky

Marie klingerova | 22.05.2023

Tak nevím jestli si mám objednat nabídku z časopisu 5+2, podle recenzí to neláká

Sloupkovité stromky

Drahomíra Valdhansová | 20.05.2023

Loni jsem si objednala ovocne stromky 6 kusú z toho byly 3 v tak špatné stavu -suché .psala jsem ale dosud jsem neobdržela odpověd.Velice mě to mrzí více si neobjednám

NEJSME FIRMA VITALIFE SHOP

Marie Machalová | 03.05.2023

Vaše příspěvky jsou neoprávněné. Neposíláme žádné zboží, nemáme e-shop, prodej máme pouze v naší prodejně. NEJSME FIRMA VITALIFE SHOP!!!

Reklama e

Sobotova Jaroslava Králová 21 Medlov 78391 | 30.03.2023

10.3.jsem si objednala 10kusu popínavých jahod do dnešního dne nic nepřišlo mám znovu objednat? Děkuji za odpověď

reklamace

Věra Kubecová Litoměřice | 09.05.2022

Při reklamaci není možné dohledat kontakt číslo telefonu ani adresu. Kontakt uvedený na faktuře není platný. Vůbec nevím jak se s firmou spojit a provést reklamaci.

Re: reklamace

Marie Machalová | 20.06.2022

Dobrý den,
naše produkty on-line vůbec neprodáváme. Nejspíše jde o jinou firmu z okolí Vsetína. Máme zkušenost, ze se nám ozývají zákazníci kteří si objednali zboží z reklamy z časopisu. Takhle firma nejsme my. Děkujeme za pochopení.

pan

Pavel Konvalinka Vamberk | 14.03.2022

Objednal jsem si sloupkové stromky místo nich mi přišli luky ! Kdyby přidali tětivy mohl bych učit děti střílet z luku !!! Na mou stížnost dosud nikdo nereagoval ! Ovšem dostat se na stránky vitalifeshop Vsetín je nemožné, tak píši alespoň sem, aby lidi věděli. Toto zahradnictví Vitallife shop rozhodně nedoporučuji !!!

1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek